Dag allemaal,
Ik volgde dit jaar een opleiding tot pilates docent. Ik geef nu les in bijberoep. Een vrij dure opleiding, dus mijn vraag: is dit een investering en over meerdere jaren af te schrijven, of is dit gewoon een onkost?
Alvast bedankt!
Evy
Dag allemaal,
Ik volgde dit jaar een opleiding tot pilates docent. Ik geef nu les in bijberoep. Een vrij dure opleiding, dus mijn vraag: is dit een investering en over meerdere jaren af te schrijven, of is dit gewoon een onkost?
Alvast bedankt!
Evy
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.