Hallo,
Ik krijg de vraag van een klant om alsnog een factuur te maken van een verkoop die als dagontvangst geboekt werd in juni, dus vorig kwartaal.
Is dit mogelijk? En is dit wel legaal?
Dankuwel!
Hallo,
Ik krijg de vraag van een klant om alsnog een factuur te maken van een verkoop die als dagontvangst geboekt werd in juni, dus vorig kwartaal.
Is dit mogelijk? En is dit wel legaal?
Dankuwel!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.