Community

Kinesist inhouding praktijk

JJ
2024-12-01

Vraag

Beste,

Ik boek mijn volledige inkomsten per maand in op Dexxter als kinesist. Daarna boek ik bij uitgaven het percentage in dat wordt afgehouden door de praktijk waar ik werk. Ik vroeg me af of dit dan wordt gezien als beroepskost als je de belastingen invult? Of dat je gewoon je inkomen ingeeft met deze kost al afgetrokken en als beroepskosten de normale kosten ingeeft. Anders zou ik liever forfetaire beroepskosten ingeven aangezien ik nog niet veel kosten maak en dit voordeliger zou uitkomen. Ik hoop dat deze vraag duidelijk is en iemand me hierbij kan helpen?

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Factuur + Onkostennota opmaken

Factureren aan ondernemer met niet BTW-plichtige activiteit op basis van artikel 44, § 2, 4°, a) BTW Wetboek

Aankoop particulier – geen gescheiden rekening

dexxter app

Brandstof inbrengen voor een auto die niet mijn eigendom is

Btw-aftrek bij laptop

VAT aangerekend door DHL over goederen afrekbaar?

Beste full electric wagen voor net gestarte kleine zelfstandige op dit moment

Aankoop computer afschrijving en % beroepsgebruik

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten