Community

AdminStar (Phyllis Honoré)

PH
2024-12-03

Vraag

Sinds 1/7/2024 ben ik met vervroegd pensioen. Ik ben Adminstar begonnen omdat ik niet verder kon in vroeger statuut als medewerkend echtgenote. Wordt mijn huidige activiteit nu beschouwd als bijberoep of hoofdberoep? Ik weet dat de sociale bijdragen een kleine 15% van de inkomsten bedragen voor een gepensioneerde.

P.S. Is er in Dexxter een fiscale aftrek voorzien, zodat je exact kan zien wat het resultaat is?

Dank u

Mvg

Phyllis Honoré

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Inboeken van een container voor mijn verbouwingen

Waarborg

ik betaal veel social bijdragen wat moet ik doen ?

Een opleiding als afschrijving inboeken

Mag je beroepspercentage binnen kostencategorie nog aanpassen?

factuur aan ander bedrijf dat ook btw plichtig is

intervat

kosten splitsen per factuur

privé-gebruik

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten