Ik start in januari als zelfstandig psychologe in een groepspraktijk. Is het naast het verplichte kasboek ook verplicht om een ontvangstbewijsboekje bij te houden?
Ik start in januari als zelfstandig psychologe in een groepspraktijk. Is het naast het verplichte kasboek ook verplicht om een ontvangstbewijsboekje bij te houden?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.