Hoi!
Sinds kort ben ik als illustrator zelfstandige in bijberoep geworden (niet-btw plichtig).
Deze maand stond ik op enkele kerstmarkten om mijn illustraties te verkopen. Hoe kan ik dit het best aangeven en bijhouden?
Groeten!
Hoi!
Sinds kort ben ik als illustrator zelfstandige in bijberoep geworden (niet-btw plichtig).
Deze maand stond ik op enkele kerstmarkten om mijn illustraties te verkopen. Hoe kan ik dit het best aangeven en bijhouden?
Groeten!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.