Beste,
Wanneer ik een klantenlisting wil genereren dan wordt de xml geblokkeerd en kan dus niet worden gedownload.(ik gebruik microsoft edge)
Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten,
Greet
Beste,
Wanneer ik een klantenlisting wil genereren dan wordt de xml geblokkeerd en kan dus niet worden gedownload.(ik gebruik microsoft edge)
Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten,
Greet
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.