Kan ik een afschrijving/investering nog aanpassen. Als bv. het aandeel beroepsmatig gebruik ondertussen gedaald is. Ik denk aan mijn voertuig. Dat stond initieel op 20% beroepsmatig gebruik. Wat nu wat veel lijkt.
M.v.g.
Davy
Kan ik een afschrijving/investering nog aanpassen. Als bv. het aandeel beroepsmatig gebruik ondertussen gedaald is. Ik denk aan mijn voertuig. Dat stond initieel op 20% beroepsmatig gebruik. Wat nu wat veel lijkt.
M.v.g.
Davy
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.