Community

Hoeveel uitgaven “items” hebben jullie?

AO
2022-12-21

Vraag

1) Uit curiositeit vraag ik me af hoeveel uitgaven “items” jullie ongeveer hebben voor 2022?
2) Groeperen jullie soms onkosten die van dezelfde leverancier en zelfde bedragen zijn? Bijvoorbeeld gsm-rekening? Lijkt me stom om dit x12 telkens in te geven.

Ikzelf zit aan 76 items voor dit jaar.

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Afschrijven GSM als bijberoep

overzicht klanten en leveranciers

Reis onkosten door rekenen & in factuur

Verwijderde factuur en creditnota opzoeken – ongedaan maken

Nieuwe kostencategorie maken

Verkoopfacturen uploaden

despesas

Afrekening gas inboeken

Bonnetje vorig jaar vergeten, mag ik het goed nu van mezelf overkopen?

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten