Beste
Hoe kan ik mijn boekhouding indienen? Moet ik deze indienen of gaat dat automatisch? Ik ben Student-Ondernemer en het is mijn eerste jaar.
Met vriendelijke groeten
Wout Devlieger
Beste
Hoe kan ik mijn boekhouding indienen? Moet ik deze indienen of gaat dat automatisch? Ik ben Student-Ondernemer en het is mijn eerste jaar.
Met vriendelijke groeten
Wout Devlieger
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.