ik begrijp het systeem niet met sluiten en eropenen van kwaartal btw
ik ben begonnen met dexxter met Kwaartaal 3 en kan ik dit aanmaken
dan ook, hoe kan dit gestuurd naar administratie ? is dit automatisch ?
ik begrijp het systeem niet met sluiten en eropenen van kwaartal btw
ik ben begonnen met dexxter met Kwaartaal 3 en kan ik dit aanmaken
dan ook, hoe kan dit gestuurd naar administratie ? is dit automatisch ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.