Beste,
ik heb de 3de kwaartal heropend om de aanpassingen te dienen en systeem meld mij dat de boekjaar is gesloten – hoe kan dat ?
Mvg
Beste,
ik heb de 3de kwaartal heropend om de aanpassingen te dienen en systeem meld mij dat de boekjaar is gesloten – hoe kan dat ?
Mvg
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.