Ik ben 2 jaar geleden een opleiding gestart en heb deze recent mogen afronden. Nu ben ik een maand geleden begonnen met mijn onderneming en wil graag het inschrijvingsgeld inboeken als kost. Kan/mag dit?
Ik ben 2 jaar geleden een opleiding gestart en heb deze recent mogen afronden. Nu ben ik een maand geleden begonnen met mijn onderneming en wil graag het inschrijvingsgeld inboeken als kost. Kan/mag dit?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.