Beste
Ik werk als logopedist in bijberoep en ontvang per maand een ‘loonafrekening’ van de logopediste waarbij ik werk. Hoe geef ik deze dan in? Als verkoopfactuur?
Alvast bedankt!
Beste
Ik werk als logopedist in bijberoep en ontvang per maand een ‘loonafrekening’ van de logopediste waarbij ik werk. Hoe geef ik deze dan in? Als verkoopfactuur?
Alvast bedankt!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.