Ik heb sinds kort een tankkaart aangevraagd.
Ik zou enkel tanken nadat ik een opdracht heb gedaan uiteraard.
Hoe breng ik deze het best in? (ik krijg maandelijks een factuur)
Ik heb sinds kort een tankkaart aangevraagd.
Ik zou enkel tanken nadat ik een opdracht heb gedaan uiteraard.
Hoe breng ik deze het best in? (ik krijg maandelijks een factuur)
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.