Als ik handelsgoederen aankoop die van buiten de EU afkomstig zijn, maar er wel 21% btw aangerekend wordt, mag ik dit dan gewoon verwerken als een uitgave in de boekhouding?
Als ik handelsgoederen aankoop die van buiten de EU afkomstig zijn, maar er wel 21% btw aangerekend wordt, mag ik dit dan gewoon verwerken als een uitgave in de boekhouding?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.