Moet ik ook een aangifte indienen, indien ik dit kwartaal niets heb verdiend en geen onkosten heb gemaakt?
Moet ik ook een aangifte indienen, indien ik dit kwartaal niets heb verdiend en geen onkosten heb gemaakt?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.