Ik moet toch als zelfstandige in bijberoep met een enkelvoudige boekhouding geen dagontvangsten inboeken? Gewoon een papieren officiele kasboek. En op het einde moet ik dit gewoon ergens opgeteld ingeven vermoed ik?
Ik moet toch als zelfstandige in bijberoep met een enkelvoudige boekhouding geen dagontvangsten inboeken? Gewoon een papieren officiele kasboek. En op het einde moet ik dit gewoon ergens opgeteld ingeven vermoed ik?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.