Onder welke categorie kan ik de aankoop van werkmateriaal inboeken?
Of moet ik hier een nieuwe voor aanmaken en zo ja, welke?
Hét boekhoudplatform voor Belgische eenmanszaken 🇧🇪
Verstuur ze in enkele klikken via handige templates.
Al je kosten altijd correct ingegeven. Foto’s van bonnetjes via de app.
Je belastingaangiftes automatisch in orde. Dien ze in max. 3 minuten in.
Altijd vat op je cijfers. Mis geen deadline dankzij jouw persoonlijke tijdlijn.
Stel al jouw vragen in onze top community of bekijk onze video’s in het leercentrum.
Specifiek voor starters & eenmanszaken zoals jou 🧐
Voor accountants
Stories
Wekelijks organiseren we webinars over zelf boekhouden specifiek voor jouw statuut.
Leer Dexxter op je eigen tempo kennen. Je kan de cursussen bekijken of lezen.
Alles over boekhouden voor eenmanszaken 🧠
Community 🤼
Onder welke categorie kan ik de aankoop van werkmateriaal inboeken?
Of moet ik hier een nieuwe voor aanmaken en zo ja, welke?
Bekijk even de literatuur over ’type’ waar het gaat over een goed of een dienst. En vervolgens de video over kostencategorieën.
Ik denk dat je daarmee wel verder kunt om te gaan inschatten 🙂
Kan je gaan inboeken op ‘kosten allerlei’, die categorie bestaat al.
Of je kan een nieuwe gaan aanmaken onder de ‘algemene kosten’ en dan zelf een benaming gaan geven, moest dat meer overzicht opleveren. Beroepsmatig % instellen en frequentie leeg laten (is niet verplicht).
Reacties altijd welkom 😉
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
Community 🤼
Eenvoudig, begrijpbaar en betaalbaar boekhouden voor eenmanszaken
Over zelf boekhouden