Dag iedereen, ik ben bezig met het opstarten van mijn eigen online winkel, ik twijfel juist nog over welke verzenddienst ik best zal gebruiken. Iemand ervaring (goed of slecht) hiermee?
Dag iedereen, ik ben bezig met het opstarten van mijn eigen online winkel, ik twijfel juist nog over welke verzenddienst ik best zal gebruiken. Iemand ervaring (goed of slecht) hiermee?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.