Community

Webflow invoicing

WB
2021-12-10

Vraag

Hallo!

Iemand ervaring met Webflow of andere abonnement-gebaseerde platformen?

Voor een klant van mij heb ik een webflow abonnement aangekocht & het platform staat toe om deze factuur door te rekenen aan de klant zelf. (Hier kan ik ook een BTW percentage aan toekennen)

Maar hoe boek ik dit nu in?

Eerst mijn uitgave bij uitgaven? of gewoon niet? want de klant gaat uiteindelijk de factuur betalen. Of eerst bij uitgaven en vervolgens bij inkomsten (als de klant deze factuur heeft betaald?)

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Afrekening laadkosten OCPP

Hoe maak ik een factuur naar een verzekeringsagent die vrijgesteld is van Btw

Kosten eigen woning, partner eveneens zelfstandige. Kan beiden?

Hoe historische afschrijving ingeven, maar investering is 75% beroep en 25% privé.

Alcohol (accijnsgoederen) kopen buitenland als particulier

Aankoopfactuur

Uitgaven volgend boekjaar ingeven

verzonden VF vanuit Dexxter mailadres

2dehands aankopen

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten