Community

Vraag social deal

CO
2025-02-12

Vraag

Beste,

Sinds kort heb ik een contract met social deal. Hiervan ontvang ik wekelijks een uitbetaling en factuur. Nu vraag ik mij af waar ik dit moet inboeken? Als factuur/…? Alsook moet ik dan de factuur mee uploaden want hier staat een factuurnummer van hun op, mag ik bij mijn facturen dan wel gewoon dit als 1ste factuur ingeven?

Alvast bedankt!

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Eigen gebruik van handelgoederen uit je zaak

Autoleasing

BTW vrijgesteld naar BTW plichtig

Instellen belastingschijf bij berekeningen

Boete risico als klant geen Peppol heeft maar ik wel moet?

Shopify facturen inboeken

E-facturatie naar specifiek GLN-nummer/Peppol-ID

Eenmanszaak -> venootschap

premie brandverzekering winkelpand

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten