beste
Ik zou graag bij klanten een voorschot willen vragen. hoe kan ik dit best bij jullie doen via een aparte factuur en hoe duit ik dit dan aan op de eind factuur?
beste
Ik zou graag bij klanten een voorschot willen vragen. hoe kan ik dit best bij jullie doen via een aparte factuur en hoe duit ik dit dan aan op de eind factuur?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.