Ik ben nieuw vanaf Q1 2026 bij dexter. Moet ik alles van voorgaande jaren ook in dexter invoeren? of houd ik gewoon alle facturen van voorgaande jaren bij? en van hoeveel jaar terug moet ik ze bewaren?
Ik ben nieuw vanaf Q1 2026 bij dexter. Moet ik alles van voorgaande jaren ook in dexter invoeren? of houd ik gewoon alle facturen van voorgaande jaren bij? en van hoeveel jaar terug moet ik ze bewaren?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.