Beste, ik heb wegens een nieuwe wetgeving ivm TPO heel wat net aangekochte goederen moeten weggooien. Hoe kan ik dit ingeven in Dexxter aub? Bedankt. Mvg Sylvie
Beste, ik heb wegens een nieuwe wetgeving ivm TPO heel wat net aangekochte goederen moeten weggooien. Hoe kan ik dit ingeven in Dexxter aub? Bedankt. Mvg Sylvie
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.