Is verlies overdraagbaar in een eenmanszaak en moet je u verlies van het vorige boekjaar zelf in uw boekhouding van dit boekjaar gaan steken of gebeurd dit automatisch ?
Is verlies overdraagbaar in een eenmanszaak en moet je u verlies van het vorige boekjaar zelf in uw boekhouding van dit boekjaar gaan steken of gebeurd dit automatisch ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.