Tijdens een herstelling is door mijn toedoen per ongeluk een onderdeel kapot gegaan.
Ik heb dit onderdeel uiteraard gratis vervangen voor de klant, maar diende dit wel aan te kopen.
Hoe kan ik dit verlies inschrijven ?
Tijdens een herstelling is door mijn toedoen per ongeluk een onderdeel kapot gegaan.
Ik heb dit onderdeel uiteraard gratis vervangen voor de klant, maar diende dit wel aan te kopen.
Hoe kan ik dit verlies inschrijven ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.