Goeimorgend,
Ik ben zelfstandige in bijberoep, ik heb nu een brief gekregen om de vennoorschapsbelasting in te dienen, waar kan ik dit terug vinden bij Dexter.Vriendelijk bedankt voor een antwoord
Goeimorgend,
Ik ben zelfstandige in bijberoep, ik heb nu een brief gekregen om de vennoorschapsbelasting in te dienen, waar kan ik dit terug vinden bij Dexter.Vriendelijk bedankt voor een antwoord
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.