M’n boekhouder is er net na het 1ste kwartaal mee gestopt en ik besloot het zelf te doen. Ik heb, volgens mij, alle inkomsten en uitgaven geboekt maar, als ik naar de balans ga zie ik geen uitgaven staan. Iemand een idee hoe dat komt?
Mvg
M’n boekhouder is er net na het 1ste kwartaal mee gestopt en ik besloot het zelf te doen. Ik heb, volgens mij, alle inkomsten en uitgaven geboekt maar, als ik naar de balans ga zie ik geen uitgaven staan. Iemand een idee hoe dat komt?
Mvg
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.