Beste
Eenmaal ik mijn kasticketjes/facturen heb ingegeven in Dexxter met een foto is het dan nog nodig om deze bij te houden op papier?
Alvast bedankt!
Beste
Eenmaal ik mijn kasticketjes/facturen heb ingegeven in Dexxter met een foto is het dan nog nodig om deze bij te houden op papier?
Alvast bedankt!
We hebben je vraag via een video beantwoord: https://vimeo.com/1059634249?share=copy
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.