Beste,
Ik heb een bon van sponsoring niet in mijn kasboek genoteerd.
Er staat natuurlijk een datum (oktober) op de bon, kan ik deze alsnog in december inschrijven of mag dat niet meer?
Beste,
Ik heb een bon van sponsoring niet in mijn kasboek genoteerd.
Er staat natuurlijk een datum (oktober) op de bon, kan ik deze alsnog in december inschrijven of mag dat niet meer?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.