Hoe stel ik mijn sociaal statuut in “Sociale bijdragen” als ik een gepensioneerde ben en nog een zaak leid? Is dat Bijberoep? Ik ben niet BTW-plichtig.
Hoe stel ik mijn sociaal statuut in “Sociale bijdragen” als ik een gepensioneerde ben en nog een zaak leid? Is dat Bijberoep? Ik ben niet BTW-plichtig.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.