Hey allemaal!
Ik lees over self-billing met Peppol maar heb nog nooit een klant gehad die zelf facturen aanmaakt. Is dit überhaupt iets wat veel voorkomt?
Wie van jullie heeft klanten die self-billing doen?
Hey allemaal!
Ik lees over self-billing met Peppol maar heb nog nooit een klant gehad die zelf facturen aanmaakt. Is dit überhaupt iets wat veel voorkomt?
Wie van jullie heeft klanten die self-billing doen?
Hey! Self-billing is vrij zeldzaam voor kleine zelfstandigen.
In de praktijk zie je het bij:
Voor freelancers/eenmanszaken: Komt bijna niet voor. Klanten laten jou gewoon factureren.
Als je het wel tegenkomt:
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.