Hallo
Waarom zijn relatiegeschenken meer voor 50% aftrekbaar?
Deze zijn toch 100% voor de zaak/klanten?
Hallo
Waarom zijn relatiegeschenken meer voor 50% aftrekbaar?
Deze zijn toch 100% voor de zaak/klanten?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.