Ik kreeg deze week een rekening van 101 euro in de bus voor de provinciebelasting van provincie Antwerpen voor het boekjaar 2021. Moet ik die gewoon betalen, of is daar toevallig een studentenvrijstelling of dergelijke voor? 🙂
Ik kreeg deze week een rekening van 101 euro in de bus voor de provinciebelasting van provincie Antwerpen voor het boekjaar 2021. Moet ik die gewoon betalen, of is daar toevallig een studentenvrijstelling of dergelijke voor? 🙂
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.