Community

Pawshake

BM
2025-01-23

Vraag

Hallo,

Naast mijn andere activiteit als freelancer zou ik binnenkort ook via Pawshake als hondenoppas aan de slag gaan. Heeft er iemand ervaring mee? Het is me niet zo duidelijk hoe ik dit daarna moet ingeven als inkomsten. De betaling gebeurt via Pawshake die vervolgens uitbetalen aan mij (zij houden een deel van de inkomsten).

Alvast bedankt voor de hulp.

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Zakelijke kosten bij thuiswerken voor een makelaar

In welk boekjaar kost ingeven (jaarwisseling)?

facturen inboeken van ander programma

accijnzen inboeken

bonnetjes buitenland

Onkosten groeperen: mag dit?

verkoop producten in de US – BTW vrijstelling

Betaald afvinken

investering meteen weer verkopen

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten