Hey,
Ik breng momenteel een particuliere factuur in in mijn boekhouding.
Zelfstandige in bijberoep.
Nu met peppol, kan ik dit na kwartaal 1 nog inbrengen of dien ik een nieuw contract af te sluiten.
Dank!
Hey,
Ik breng momenteel een particuliere factuur in in mijn boekhouding.
Zelfstandige in bijberoep.
Nu met peppol, kan ik dit na kwartaal 1 nog inbrengen of dien ik een nieuw contract af te sluiten.
Dank!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.