Aangifte personenbelasting als bijberoep
Beste Ik ben zelf ondernemer in bijberoep en gebruik Dexxter als boekhoudingstool voor mijn zaak. Mijn vrouw is zelfstandige in hoofdberoep. Zij gebruikt momenteel geen boekhouder of tool. In welke volgorde moeten we onze boekhouding indienen voor de 2 ondernemingen en onze gemeenschappelijke personenbelasting? alvast bedankt Steven
Auto Gekocht voor opstart eenmanszaak
Kan een auto die je nog steeds afbetaald en is aangekocht enkele jaren voor de opstart van je eenmanszaak ingebracht worden als kost?
2 banken integreren
Beste, Ik heb 2 bankrekeningen. Waarom kan ik maar 1 integreren? mvg Ann
Leasing wagen inboeken
Hallo, Ik heb een bestelwagen gekocht en heb deze gefinancierd met een leasing. Bij onderstaande vraag van iemand anders worden er 3 stappen aangegeven om dit in te boeken, en geven jullie aan dat dit nog niet optimaal in elkaar zit in Dexxter. De post is van meer dan 1 jaar geleden, zou er intussen […]
Deadline personenbelasting = 16 of 31 oktober?
Dexxter meldt dat de deadline PB van 16/10 er aan komt, maar in MyMin staat er duidelijk 31/10. Hoe zit dat nu precies?
qr code
kan ik ergens de qr code vinden enkel met het rekeningnr zonder bedrag en opmerkingen
klein materiaal aankopen
ik ben onlangs begonnen als schrijnwerker in bijberoep. nu vroeg ik me af hoe het best klein materiaal in te brengen zoals siliconen , schroeven , lijm , ……. omdat ik dit steeds kan aankopen met btw nummer , maar deze niet telkens exact in de verkoopfacturen zullen vertrekken . valt dit dan onder stock […]
verworpen uitgave
Ik wil een uitgave inboeken van brandstof personenwagen en er wordt hier neens 25% als verworpen uitgave afgehouden. Weet iemand hoe dit komt?
BTW tarief 0% voor particulier klant in de Verenigde Staten
Ik heb een potentiële klant in de US. Om een offerte op te stellen, selecteer 0% als BTW. Ik krijg de melding van Dexxter dat dit niet normaal is voor particuliere klanten? Ben ik verkeerd als die klant buiten de EU zit, dat je dan geen BTW mag aanrekenen?
Eenmanszaak -> venootschap
Beste Dexter heeft me altijd heel goed geholpen. Nu is het tijd om over te stappen van een eenmanszaak naar een venootschap. Hiervoor heb ik een nieuwe boekhoudsoftware nodig helaas. Kan ik mijn klanten en producten exporteren in excel bijvoorbeeld? Bedankt!