hoe kan ik mijn shopify transacties in dexxter inbrengen.
iemand een idee hoe ik shopify transacties kan inbrengen in dexxter want dit blijken CVS bestanden te zijn .ik heb geen idee hoe ik deze kan inbrengen en op welke manier
btw vrijstelling kwijt zelfs na uitzonderlijke 10% overschrijding?
Als ik goed geïnformeerd ben raak je je btw vrijstelling “kwijt” voor minstens 1 jaar wanneer je je uitzonderlijke verhoging van 10% bovenop de max omzet van 25 000 EUR benut hebt maar toch onder de 27500 EUR gebleven bent in het lopend kalenderjaar. Kan iemand dit bevestigen? https://financien.belgium.be/nl/ondernemingen/btw/btw-plicht/vrijstellingsregeling#q5
Dheyaa
Beste ik ben bezig met mijn aangifte te doen maar ik merkte dat mijn factuur van dexxter nergens te staan. waar kan ik deze facturen in mijn account vind?. het gaat over maandelijkse bedrag die ik aan jullie betaald. MVG Dheyaa
Kennisshop koppelen aan dexxter
Hallo! Ik gebruik momenteel kennis.shop voor het verkopen van mijn cursussen/producten, en ik werk voor mijn boekhouding met Dexxter. Ik vroeg me af of er een mogelijkheid bestaat om de facturen of verkopen uit Kennis.shop automatisch te importeren in Dexxter, of dat er een koppeling (bestaande of in ontwikkeling) is tussen beide systemen. Indien dit […]
Inboeken korting
Hallo, als ik wegens snelle betaling (goed gedrag) een korting genereer op mijn inkoop, boek ik dan het bedrag minus de korting of is de korting een voordeel voor mijn bankrekening? Lijkt mij plausibel omdat een (verkeers)boete (slecht gedrag) ook niet te boeken is en dus een nadeel is voor mijn (privé) bankrekening.
verkoop facturen met een extra cc mail adres
beste hoe kan ik eem extra mail adres toevoegen aan mijn klant zo dat de verkoop factuur naar twee mail adressen gestuurd word. mvg
Peppl
Dienen we als we met Dextter werken facturen via Peppol te verzenden? Of mag dit alsnog per mail verzonden worden? Zo ja hoe doen we dit dan juist? Stap voor stap is voldoende
Hoe een afbetalingsplan van kosten 1-manszaak inputten
Beste, Ik heb een gespreid afbetalingsplan voor een softwarekost gekregen. Hoe put ik dit juist in voor mijn belastingen ?
personenbelasting al ingevuld. Wat nu ?
Het is mijn eerste jaar als zelfstandige in bijberoep.Ik ging er vanuit dat ik mijn belastingen voor de zaak moest ingeven op de zaak.Dus heb ik samen met mijn echtgenoot mijn personenbelasting al ingevuld, en het resultaat al gekregen. Nu wou ik de belastingen van mijn bijberoep invullen, maar ik merk dat ik dit moest […]
Startersaftrek
Doet softwareprogramma Dexxter automatisch de starters en investeringen aftrek toepast bij de aangifte.