Datumformaat bij aanmaken factuur
Waarom worden de datums bij het aanmaken van een factuur (Factuurdatum/ Vervaldatum) in US-formaat weergegeven? Alleen op die pagina zie ik dat.
Bonjour,
2 Questions : 1) Où puis-je trouver les factures fournisseurs introduites par peppol ? 2) J’ai parrainé 2 amis dont je m’occupe de la comptabilité. Où puis-je trouver l’acceptation de ce parrainage ?
vervaldatum
Ik zou graag een vervaldatum van 1 maand hebben op mijn offertes en eentje van 10 dagen bij mijn verkoopfacturen. Kan ik dit ergens aanpassen?
btw-tarief
Als ik een verkoopfactuur maak met 6% btw moet er een voetnoot toegevoegd worden. Kan dit automatisch verschijnen bij 6% btw en bijgevolg niet bij andere btw-tarieven?
peppol
Hoe kan ik mijn peppol deregistreren in Dexter?
Dubbele kostencategorie?
Hallo, Ik heb een aankoop gedaan van zowel werkkledij, als spullen om leuke (promo)foto’s mee te maken om online te plaatsen. Hoe moet ik de kostencategorie dan invullen? Zet ik het bv bij het deel dat het meeste kostte (de kledij)? Alvast bedankt!
Bijzondere BTW aangifte
Ik ben gestart als zelfstandige in bijberoep op 1/10 Op 29/9 heb ik een factuur (zonder BTW) ontvangen van een europees bedrijf. Hiervoor moet ik dus een bijzondere BTW aangifte doen; In oktober (Q3 aangifte) kon ik deze aangifte niet indienen. Er werd mij toen gezegd deze mee te nemen in Q4, aangezien ik pas […]
Facturen en bonnetjes afgesloten periodes inboeken
Een vraag naar aanleiding van het jaareinde 2025.-> Om facturen en bonnetjes uit vorige periodes in te boeken moeten de betreffende periodes terug open gezet worden heb ik inmiddels gevonden.Door bij bonnetjes het bedrag zonder en met btw hetzelfde te nemen vermoed ik problemen met btw te vermijden. -> Maar wat met facturen met een […]
Onkost ontvangen midden december 2025, vervaldatum begin 2026
Een factuur voor marketing ontvangen midden december 2025 met vervaldatum 10 januari 2026, kan ik die inboeken begin 2026 in Dexxter?
dagontvangsten
Ik had op 24 nov. een dagontvangst. Verder geen dagontvangst meer tot 17 dec. Ik wil deze nu ingeven, maar dit kan niet. De comment = ‘deze dag sluit niet aan bij je dagontvangsten en kan je daarom niet invullen’. Klopt het dan dat ik vanaf 24 nov. elke dag moet ingeven?