Hi!
Ik heb net een opleiding aangekocht van ongeveer 2460 euro.
Boek ik dat het beste in onder kost? Of investering?
Dankjewel al!
Hi!
Ik heb net een opleiding aangekocht van ongeveer 2460 euro.
Boek ik dat het beste in onder kost? Of investering?
Dankjewel al!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.