Community 🤼

Onkosten groeperen: mag dit?

AO

Mag je bijvoorbeeld je maandelijkse telefoonrekeningen optellen en het totaalbedrag als 1 onkosten ingeven? Ik heb veel maandelijkse “abonnementen”. Dit zou voor meer overzicht zorgen in mijn boekhouding.

  • Ben je btw vrij of btw plichtig? Als je btw plichtig bent lijkt het me beter om apart te boeken, dan zit alles telkens in de juiste btw aangifte.

    Maar als je btw vrij bent, dan denk ik: ja prima, dan kan je gaan bundelen. Zolang het dan maar op jaarbasis in je boekhouding zit en je de nodige facturen hebt om (als het moet) te bewijzen van waar die kosten komen.

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten