Community

Onkosten

AO
2022-03-01

Vraag

Hi, had even een vraagje. Kan ik mijn onkosten (bonnetjes) in het systeem invoeren? Zo ja, hoe?

Alvast bedankt!

Uiteraard, op dezelfde manier als je elke uitgave ingeeft :) Dus naar uitgaven gaan en daar een nieuwe uitgave toevoegen. Je moet wel telkens een PDF, JPG, ... hebben, dus van elk bonnetje even (bijvoorbeeld) een foto nemen en hem in je Dexxter account steken.
Wat doe je dan met kosten waar je geen bon of factuur van hebt? Bv bankkosten
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Camera die wordt afgeschreven defect binnen garantie en tegoed leverancier

daily receipts VAT rates

rekeningnummer veranderen

BTW-aangifte

Dubbel ingebrachte sociale bijdragen verwijderen uit een afgesloten periode

Wat als ik factuur uiteindelijk niet inboek?

Dagontvangsten automatisch meerdere dagen samen invullen als winkel gesloten is?

rekening

Risico schijnzelfstandige

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten