Community

Netto winst bijberoep

KC
2023-11-20

Vraag

Ik zou graag weten hoeveel ik van mijn netto winst als bijberoep in de bouwsector ga moeten afgeven volgend jaar. Hoeveel ik dus opzij mag zetten en hoeveel ik als mijn loon kan beschouwen.

Dank alvast !

Hmmm, das wel een vage vraag :) Maar een even vaag antwoord is allicht: 50% opzij zetten, 50% ga je overhouden. Mijn vaag antwoord zal vermoedelijk redelijk dicht bij de realiteit zitten (jammer genoeg).
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Starterslabo premie

VAT-nummer Amerikaans bedrijf

foutief ingegeven creditnota voor subsidie kmo-portefeuille

Algemene voorwaarden voor intellectuele diensten

Hoe geef ik een cadeaubon in?

Kan ik mijn voorwaarde resetten naar de standaard?

Donatie goed doel inboeken?

Inboeken als kost

stopzetting zaak

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten