Ik zou graag weten hoeveel ik van mijn netto winst als bijberoep in de bouwsector ga moeten afgeven volgend jaar. Hoeveel ik dus opzij mag zetten en hoeveel ik als mijn loon kan beschouwen.
Dank alvast !
Ik zou graag weten hoeveel ik van mijn netto winst als bijberoep in de bouwsector ga moeten afgeven volgend jaar. Hoeveel ik dus opzij mag zetten en hoeveel ik als mijn loon kan beschouwen.
Dank alvast !
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.