Goedemorgen
Ik heb een nieuwe wagen gekocht via leasing.
Ik wil deze inboeken. Ik betaal deze per maand af. Boek ik deze in als investering voor het hele bedrag of boek ik deze in als afschrijving en dan via kosten het maand bedrag?
danku
Goedemorgen
Ik heb een nieuwe wagen gekocht via leasing.
Ik wil deze inboeken. Ik betaal deze per maand af. Boek ik deze in als investering voor het hele bedrag of boek ik deze in als afschrijving en dan via kosten het maand bedrag?
danku
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.