Ik behandel dat als een factuur. Staat bedrag zonder en met BTW op. In de referentie zou ik de nummerplaat of chassisnummer van de wagen zetten. Is een officieel document van een officiële instelling. Je bedoelt toch dat smalle strookje hé (rood of hopelijk groen) ?
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.