Ik heb een kuisvrouw met dienstencheques. Kan ik die kosten nu ook inbrengen voor mijn eenmanszaak voor bv. 20% omdat ze komt kuisen in mijn huis dat ik 20% voor de zaak gebruik?
Ik heb een kuisvrouw met dienstencheques. Kan ik die kosten nu ook inbrengen voor mijn eenmanszaak voor bv. 20% omdat ze komt kuisen in mijn huis dat ik 20% voor de zaak gebruik?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.