Hey allen
Ik startte in december 2021 het proefabonnement van Dexxter en bracht een aantal klanten als test in maar geen facturen = of +€250 excl. BTW. Kan ik uit 2021 nu geen xml-klantenlisting exporteren of toch wel?
Alvast bedankt!
Glenn Coomans
Hey allen
Ik startte in december 2021 het proefabonnement van Dexxter en bracht een aantal klanten als test in maar geen facturen = of +€250 excl. BTW. Kan ik uit 2021 nu geen xml-klantenlisting exporteren of toch wel?
Alvast bedankt!
Glenn Coomans
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.