Een klant heeft te veel gestort op mijn rekening (7 euro te veel) voor de goede service. Hoe kan ik dit best correct verwerken in mijn boekhouding?
Alvast bedankt!
Een klant heeft te veel gestort op mijn rekening (7 euro te veel) voor de goede service. Hoe kan ik dit best correct verwerken in mijn boekhouding?
Alvast bedankt!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.