Goeie dag,
Kan een inkoopfactuur worden opgesplitst voor toepassing van aftrekbaarheidspercentage. een gedeelte aan 20% en het andere gedeelte aan 100%?
Bedankt,
Jos
Goeie dag,
Kan een inkoopfactuur worden opgesplitst voor toepassing van aftrekbaarheidspercentage. een gedeelte aan 20% en het andere gedeelte aan 100%?
Bedankt,
Jos
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.